CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 8, 2010

si tudung ARIANI


harini en.suami bekerja, jadinye tugas aku suri umah jela seharian ni hehe..org yg kerja mst kate sronok nye jd suri umah.mule2 mmg la sronok tapi bile dah lme tu boleh jd boring jgk. maklum la bile dah keje suri umah ni kawan pn jadi kurang ,lg satu aku ni tak biase nk dok saje2. aku dah biase keje lg enjoy!hehe macam takde cerita menarik nk coret kat blog ni..tibe2 teringat zaman mude mudi aku..

Dulu mase awal2 aku blaja memang sgt femes la dgn tudung batu. masing2 sebok nak beli tudung batu. kalau boleh nak batu penuh satu tudung haha..yang aku tau tudung bawal 1 agak mahal berbanding dgn tudung yg biase..Bile sebut tudung Ekin, mesti dah terbayang ARIANI. mase mule2 dulu aku pn tak reti la nak pkai tudung ala2 mcm indonesia pkai tu yg ade cap kat depan. mgkin sebab tak pnah try. penah skali aku try beli, mase tu sebok bjalan kat area Masjid Jamek ade jual murah sehelai RM15 kot. so aku pun try beli. mule2 pakai tu mmg la rase mcm cantik..tapi masalah nye sgt tak selesa lepas tu cap pun senget..lg satu muke aku mcm tak sesuai je pakai tudung ala2 mcm ekin tuh..terus aku tak pakai tudung tu haha..

tak lame lpas tu, Butik ARIANI baru buka kat area Bangi ni..mase tu tak pnah masuk pun. pastu tak pnah tahu pun bape RM tudung kat dalam tu..satu hari tu tibe2 rase nak jalan2 tgk tudung dalam tu. bukan la berniat sgt nak beli pun. tapi dah selalu sgt aku tgk iklan tudung ARIANI ni. pastu mcm makin femes je aku tgk org guna. jadi aku pn taknak org kate ketinggalan zaman hehe..masuk punye masuk..terpukau jgk la aku tgk byk gile tudung cantik2 em, bile tgk harga mula2 terkejut la jgk. yela ade tudung tu kosong jek RM80. kiranya harga tudung tu start dr RM65-RM250. ade tu lebih kot dr harga tuh..hehe mahal kan. isk isk


tibe2 aku rase mcm nak beli satu tudung. konon nak try. tudung pertama yg aku beli sampai skarang aku still pakai lg..pertama kali aku guna memang sgt bpuas hati..elok je terletak kat kepala n muka ni..patut la harga mahal. yg kelakar nye mak aku pn dah jadi peminat setia tudung ARIANI. sejak drpd haritu aku memang menggunakan tudung ARIANI ni jek. ramai org kate membazir je pakai tudung mahal2. tapi pada aku kepuasan yg penting. pastu tak salah kan kalau kite keluar duit sket utk tutup kepala:) sejak haritu aku mmg jadi pembeli setia..tapi lepas kawen ni aku dah jd kurang membeli tudung tu hahah. bukan ape terpakse berjimat sket. lagi2 nak sambut org baru ni. byk nak guna duit. hehe last aku beli pn ms raya tahun lepas haha..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails