CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 18, 2010

bangi yg Indah;)

ni la anak buah en.suami;Nur Damia Insyirah. over happy plak dea dari aku hehe..mase ni kami baru je lepas makan, sempat la bergambar

yeyy! dah sampai pn kami di Bangi. perjalanan lebih krg 4jam. tu pun byk kali benti2 di sebabkan bawa budak kecik<--ank buah en.suami. pejam celik jek tak sedar sampai bangi dah. cuaca agak panas, tp nasib baik jalan tak berapa nak sebok. lebih krg 3x perhentian jgk kami berhenti rehat. kami balik naik pajero. barang aku n baby jek dah penuh satu pajero. sbaik nek pajero. kalau idak tersepit jgk la dok dalam keta hehe..sampai2 jek smalam lebh krg jam 4pm kot. smpai2 tu jek mak ngn ayah aku dah siap2 prepare makan, nyamm! siyes aku rindu sgt lauk mak aku masak. menu smalam ikan tenggiri masak lemak cili api, udang sambal petai, bendi goreng, sayur tauge besar<--fav! hehe lagi satu menu tambahan satay kajang, yummyyy! hehe rindu dah nak makan satay kajang. slalu satay kulim je  makan hehe..

sampai2 tu jek perut mmg dah lapar. melantak la kami sume;) bertambah2 makan oke! hehe..tq mak hidang lauk yg lazat2..tapi syg nye aku tak sempat nak snap gambar. hehe takpela takut nnt korg terliur plak tgk gmbar:p lepas selesai sembang2 sume dkt nk magrib family mertua sume pulang ke kulim. di sebabkan harini ade kenduri, jadi ayah mertua terpakse terus gerak balik malam tu jgk. tq utk family mertua sebab sanggup hantar aku balik bangi mcm semata2 jek. ms nak blk tu, sedih plak nk bpisah ngn family mertua. yela lepas ni dkt sbulan jgk kot br dpt jmp balik hehe..

tapi aku tensen sket la, pasal broadband kat bangi line tk bape kuat. asyik mati2 jek. sakit plak hati aku haha. baik pegi wifi free jek kt kedai mamak:D takpe la janji boleh jgk on huhu..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails