CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 7, 2010

My new broadband yeyy!

haa, nak sambung sket cite pasal smalam. kan ade benda yg buat aku happy sgt smlam. bukan ape pun..slame ni dok pikir jek kalau la nak balik bangi berpantang yg hampir dkt 2month tu kalau takde line tenet mmg sgt la buring kot kan?hehe..bukan la mksd aku dok Bangi tu bosan. tapi kalau dah sume keje my mum buat, tambah2 lg mase pregnant ni mmg di layan mcm puteri, tu yg buat kan aku jd bosan. kalau ade internet ok la jgk kan boleh isi mase lapang. hehe..smlam kan aku dgn en.suami jalan2 makan angin kat Giant. Lalu la dpn Maxis. terus aku sebut kat en.suami nnt ingt nak pakai broadband la kt Bangi<--dalam hati try nak bodek sbenarnye hehe tibe2 en.suami kate 'kalau nak guna, baik kite register awal2' wahhh! petanda baik.seronoknye sayeee!hehe tapi kadang2 rs bsalah jgk, dah la nk bsalin ni banyak nak guna duit. dgn barang bby lg..mcm2 lg prepare utk org baru ni..so aku pun buat2 la kate takmo la macam membazir jek. sbb kat umh kulim mmg dah ade line streamyx. jd skang en.suami tpakse bayar 2 bil. sian plak kt dea hehe..'utk bini, nak ape pun kene beli jgk' hehe bile dgr en.suami kate cmtu mekar jek bunga dalam hati. kembang kuncup hidung hahah..tq syg!


nak pendek kan cite, maxis tgh buat new promotion mse tu. register RM150. pastu utk 5month yg pertama just bayar RM18. bulan seterusnya baru RM48. haa kan mcm murah jerk tuh. happy sgt la dpt broadband tu;) abih dah crite pasal broadband..


sambung plak cite aku dinner malam td..menu takde la best sgt. aku dgn en.suami selalu jgk la pegi mkn kat kedai area kulim ni..RZN seafood . kat situ makan sedap jgk la utk bawa family. lgpun tak bape jauh sgt dgn umah..aku order nasi goreng kampung+ ais kacang. nasi goreng kg siyes sedap. dah dkt 4x kot aku mkn menu same jek..hehe en.suami makan chicken chop+air laici. chicken chop ni mmg la menu fav dea. so tak dinafikan lah kalau kedai mane2 yg ade jual chicken chop pasti en.suami akan try hehe..
sebelum ni kat kulim ade satu kedai western yg memang sdap la western2 dea. tp skang kedai tu dah kene tutup;( jadi buat mase ni chicken chop kedai ni la kot yg agak sedap kat kulim ni..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails