CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 11, 2010

akon yg gemok!


topic ni mesti pelik kan, sape kah akon? akon tu my new rabbit..dea sgt comel, sgt gemok! like aku kot haha..aku ni jarang la nak ske bela2 binatang sgt. memang ske kan binatang yg comel2. tapi takut nak bela..ape lg nak pegang, agak penakut sedikit hehe..tapi first time tgk AKON aku jatuh cinta. cite nye rabbit ni kawan en.suami yg punye. tapi dea tak bp suke nak membela. jadi nye en.suami ni kan seorg yg ske kan binatang. boleh di katakan sesuai la kalau nak duduk kat zoo..ape jek binatang yg dea tak pnah bela, ular, kucing, monyet, iguana. huh mcm2 lg yg pnah dea bela. tuan lame dea ni jg pn tak lame lebih krg sbulan dua jek kalu tak silap aku..tapi dorg tak jinak kan..jd nye akon ni mule2 agak takut sket ngn org..tuan lme bg name sport sbb ade tompok2 kot hehe..

akon ni slain makan makanan dea, akon sgt suke makan kangkong, lepas ni mayb aku kene jadi penanam kangkong la plak hehe. akon adelah berjantina jantan. jadi akon mayb memerlukan seekor betina;)

cite nye, sampai jek umah aku. ktorg terus lepas kan dea kua. ya Allah, akon ni macam sgt culture shock! tak nah kua kandang kot slame ni..sian kat dea. tiap2 hari ktorg mmg akan keluarkan dea main kat taman. makin hari dea makin rapat ngn ktorg..mule2 aku takut gk nk pegang. tapi skang tidak lagi yeyy! happy sgt la ade akon ni:)




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails