CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 4, 2010

mishh this moment


setiap org mesti ade kenangan hidup sendiri kan, camtu jgk aku..sebenarnye takde la kenangan ape sgt. cume kali ni nak cerita pasal tempat kerja lama aku; SPA. bukan spa tempat cantik2 kan kulit tuh hehe; Suruhanjaya perkhidmatan awam..aku start masuk kje situ sekitar tahun 2007 and terpaksa memberhentikan diri sendiri pd jun 2009...emm lame jgk kan aku keje?camane aku tak miss sgt kat tempat tuh..boleh di katakan first tempat keja lepas tamat study..kat situ aku kerja kontrak je pun. walaupun kontrak tapi syok la keje kat situ..

kadang2 je pun tensen sbb banyak keje..tapi keje situ sgt enjoy..ramai kawan. sume baik2 belaka;)
kalau ikut kan hati mmg syg nak behenti tapi sbb demi bangsa dan negara hahahah aku benti jgk<--padahal dah gatal nak kawen hehe:D meh aku share sket ape keje yg aku buat kat SPA tuh..kat unit yg aku duduk adelah unit lantik..so keje2 banyak keyin data jek..selain tuh check2 resume org..opss! tak leh cite banyak2 la kat cni pasal agak sulit jugak keje SPA ni. jadi kalau terlebih cakap pun bahye;)

punch card ni hari terakhir aku bekerja, sempat jgk aku snap utk buat kenangan




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails