CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 25, 2010

1st day at Queensbay Mall

harini en. suami bcuti. so tktau ape nak buat..pg tu dok on9 je kje..pastu terlena jap dpn TV.
en.suami tibe2 ajak jalan2 penang. sambil tu nak survay2 barang baby kt area Queensbay..
seronoknye dpt jalan2 hehe..sampai je jalan agak clear, maklum la hari kerja kan..
masuk je dlm queensbay pun boleh di kira jgk la bape ramai manusia yg ade..
sambil jalan sambil tgk2 barang baby skali..mmg ingat nak beli, tapi pk ade tempat lg yg nak tgk lpas ni..
so tahan jela nafsu utk membeli belah:D lalu depan MCD, en.suami pndang jek aku..hehe 'nak eskem mcflurry tak' haha, mcm tau2 je kan..dapat la basahkan tekak sket ngn eskem tuh..

en.suami makan sunday ape tah, lupe dah hehe

mak buyong yg dah mcm keletihan hehe

kalau dulu bile dah berkenan boleh terus sambar jek
tapi skang ni kene la blaja jimat2 sket hehe pesanan aku kepada en.suami:D

lepas puas mencuci mate, kami keluar utk lepak area tepi pantai bhadapan je dgn Queensbay tuh..
area stu kalau time cuti2 mmg teramat ramai manusia..dgn berdating nye, dgn bawa anak nye, dgn pasangan yg berpelukan, dgn org yg main layang, tp syok la lepak area situ, agak happening..hehe. sambil2 cuci mate kadang2 boleh tgk kapal terbang atas kepala, dkt sgt:) kami lepak tk lame sbb nak mgrib dah time tu, tak bp bgs kate org tua2 cewahh:D


pastu terus gerak balik, saje buat2 tanye en.suami 'otw balik ni kite lalu sunway carnival tak' hehe pdhal aku tak puas lg nak jalan2..pastu en.suami pun terus menuju shopping yg aku maksud kan. hehe situ pun pusing2 window shopping jek..balik tu kami singgah makan kat kedai area kulim hi-tech. dgr cite kedai ni ade mknan western, so ingt nak try la. mane tau sedap kan:) menu dinner aku mlm tu speggeti carbonara+bandung cincau
en.suami plak mcm biase la chicken chop+ais lemon tea..kalau area kulim ni chicken chop dorg slalu cm murah jgk berbanding aku dok bangi dulu slalu rm6.90-rm8.50..tapi kedai ni boleh tahan jgk harga dea rm12.90. aku budjet mgkin sedap sgt ni hehe, kalau sedap bayar lebih sket tak salah kan.. ok jgk la makanan kedai ni..tapi speggeti dea kureng sket hehe
spegeti carbonara

 


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails