CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

Iman 2month++

gambar ni mase otw balik ke kulim, saje selit sini hehe

blog ni aku rase dh mcm blog iman je plak,
bukan ape, penuh pasal entry iman jek haha..
entry sebelum2 ni, mase iman 1month,
kebolehan iman dh start nak membebel sorg2..
skang ni dh smakin aktif pembebelan nye tuh..hehe
jgn besar nnt becok like mom dea sudah la:D

skang ni iman dh 2month++
lbh krg smnggu je lg kot iman nak naik 3month je,
erm sape sangke kan, dh besar dh anak ibu ni hehe..
rase mcm smalam je dok kat bilik LR..huhu 
masuk je 2month aku dh mule tak pakai kan sarung tgn kat iman,
bukan ape, aku tgk dea mcm dh nk blaja pgg benda,
lg satu aku dpt tau mmg tak bape bgs pakai lame2, takut jari dea tak bp kuat,
bile buka tu bgs la utk pkembangn jari dea. mcm sock pn kalu ikut kan
lg bgs tk pakai, nak bg kaki dea lebh kuat n cpt bjalan..
tp sock aku still pakai kan iman, sbb takut sejuk kan;)

kat bawah ni aku serta kan bukti gambar2 iman yg dah pndai menghisap jari;

mule2 aku tak prasan sgt habit iman ni ske isap jari,
tapi setiap kali nak mandikan dea jek, mst srung tgn tu basah,
lepas tu aku buka, tgk mmg sah dea dh start nak isap jari, hehe
mmg ade sparuh ibu2 tak bg anak dea isap jari, mule2 aku pn mcm risau 
if iman ni ketagih sgt isap jari, tp org kte jgn halang, 
tu pun salah satu moto pkembangan baby, jadinye
isap la jari tu dear:) 

dah lame sgt nak share pasal iman rupenye seorg anti pacifier! congrat utk iman hehe
mule2 dulu iman kan ske mragam sket kdg2, jd MIL pn smpai tpakse sumbat 
pacifier, ms tu iman mcm tpakse je kot isap, tu pn time nak lena, if dah tak sdar,
kejap je iman kenal pacifier, last2 terus tinggal habit tu:) 
ibu tersenyum je tanda senang hati, i'm proud of u dear!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails