CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 12, 2010

Happy birthday 2 en.suami!

 
Harini 13hb july 2010, genap la umur en.suami tuttt! haha dah tua oke:D
masuk 28tahun dah rasenye, erkk rasenye ke hehe. yang penting aku still muda
lg dr dea hehe. tahun ni takde ape sgt la sambutan bday utk en.suami.
hadiah pn ibu takde ready ape2. maklum la suri umah ni duit mane la nak ade sgt
kalau pencuri nak rompak pn nyesal je haha..


tak kesah la kan. yang penting aku ingat bday dea (ayat cover line) hikhik..
smalam aku cume order pizza secara rahsia je utk en.suami. memang ptg tu kompom2 aku
tak masak. dgn anak kecik ni lg. aduii sampai tk sempat la nak masak kdg tu..
puas en.suami call tanye nak makan ape. aku pn bohong2 la sunat, kate mama dah bg lauk utk kite.
tp en.suami macam dah rs pelik. slalu nye mama hantar lauk utk aku makan tghari je haha..
pandai2 la aku keling masuk tong en.suami. last2 caye gak dea. balik tu dea sempat beli beger je.

tak sangke plak malam td dan2 iman boleh meragam. aiii mcm tau2 je ibu dea nak buat suprise
kat ayah dea, dea meragam plak. bukan meragam ape. takmo tido. mungkin kembong jgk aku rs.
last2 tu urut perot dea. sampai terkentot2 then poo poo. baru la hati dea riang n gelak2 hehe..
terkejut en.suami tgk aku dah siap2 order delivery pizza utk dea. hehe jgn sangke ibu ni dalam sibuk2 
layan iman tak ingat kat ayah tau. cewahh! 

dah abis makan br ingat nak snap pic hehe

sbenarnye dalam hati ni mmg nak sgt makan piza baru tu. dah alang2 beday en.suami 
aku pn taktau ape nak bt suprise. ni jela yg mampu nak bg kat en.suami. happy sgt dea malam td
hehe tak semena2 je dapat kucup kat dahi. ewahh! ilebiu la syg hehe

HAPPY BIRTHDAY DEAR!
 ********************

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails