CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 28, 2010

suprise b`day party

harini hari lahir aku; 29jan2010..hehe tk sangke dh 25thn umur. rase mcm baru 18thn jek haha. dah 25thn aku hidup, tahun ni tahun yg paling bmakna utk aku. sebab tahun ni first time aku sambut befday bergelar seorg isteri kepada seorg suami n bakal jadi seorg ibu. cewahh bunyik seorg ibu tu mcm insaf je kan hehe..tula lumrah kehidupan..harini hari jumaat, en suami terpakse bekerja. tak kesah la yg penting dea ingt befday aku;) em.. entry kali ni nk kongsi cite pasal suprise bday party aku mlm td..walaupun tk la sehebat makan kt hotel tp aku sgt appreciate ape yg en suami buat, tq syg!

28jan2010, 7:30am
kami keluar rumah pastu terus menuju ke rumah ibunda en suami hehe..dok sembang2 kat depan umah
lepas sembang2 jek aku ngn en suami terus g pasa malam kt area kulim ni jgk. hobi aku tiap2 mlm mest g pasa malam. pastu tiap2 hari nak kene beli kopok lekor. sbelum ni aku tk pnah prasan pn. br2 ni jek aku prasan hari2 dok mkn kopok lekor. ehh ngidam ke ape tu?ntah la...en suami smpai cakap ' esok bby ni keluar terus cakap ganu' haha gelak besar aku. lepas balik pasa..aku rase lapa, dah mmg patut time aku utk mkn pun. so kami pun terus menuju kedai mkn tempat fav ktorg. kedai tu biase2 jek, takde la best sgt pun. tapi mcm family ske la pegi mkn ctu..malam tu mcm2 hint aku saje cakap kt en. suami supaya ingt bday aku haha<--ade ke org cm aku ni? 'patutnye malam ni abg kene masak kat za' cewahh en suami ni buat blur jek..iskk tak bjaya aku ! pastu mase makan tu aku mcm tkde mood nk mkn sgt, sbb dah byk mkn kopok leko ms dalam keta. so aku cume order bihun tomyam jek. en suami mkn nsi grg cendawan+telo bistik..
aku mcm biase fresh oren n suami laici. mase makan tu aku penat pikir..'dea ni tak ingt ke mlm ni befday aku?' <--dalam hati je bkata,iskkk. tibe2 jek mulot aku tercakap ' lagi bape jam je kan za nk 25thn' hahaha lawak plak rase. mase tu en suami buat muke cm takde ape2 'ehh, betul la kan, malam ni befday syg, mcmane blh tk ingt ni, slalu mmg ingt tapi harini lupe' emm mase tu aku pn mcm sedih jek heheh, tp aku tk kesah pn cume sket kecik hati jek:D

lepas kenyang makan, kami pun balik rumah..balik2 tu jek aku terus mandi. pastu mcm biase terus lepak dpn tv. malam td mmg aku gile2 layan cite melayu 'jangan tegur lagi' hehe ule2 tk layan, pastu blh terlayan plak..abih jek cite tu, aku tktau nk tgk cite ape..aku mcm nak terlena. en suami pun ape lg start la dgn game dea. hehe..lbh krg pukul 11 kot,tibe2 jek ade satu lampu kereta pajero suluh umah aku.terangg.. 'ehh,mama mai umah tu' cepat2 aku bukak pintu. mase tu aku tkde pikir ape2 pun, sbb mak mertua aku mmg slalu dtg umh pun..yg ade ms tu bapa mertua, mak mertua, dik man, damia<--anak buah suami. tibe2 si damia ni ckp kt aku 'makngah, tadi kakak ade beli kek tau' ehh ms tu aku dh pikir mcm2 dah. mama buat muke takde ape2..pastu tibe2 en suami bawak brg makanan byk; kek, kfc minuman..lepas tu abg chaq n kak aida pulak dtg, terkejut gile aku ms tuh..rupe2nye en suami dah plan awal2 utk aku..malam tu muke aku senyum jek.tp aku selekeh sgt ms tu,dgn rambut yg serabai terus potong kek hehe..time ksh yg tak terhingga utk en suami!..

budak kecik ni pun nak xpose skali hehe
aku sgt serabai ms ni, harap maklum~


28jan2010 ; tengahari
aku dan suami sebok mengemas rumah. maklum lah walau pun dok berdua tak semestinye umah berkemas jek. bersepah blh tahan jgk la.hehe maklum la umah bujang jek:D penat jgk la berkemas2 siang tu..

ruang sudut gambar

ok la, sambung next time! tata


2 comments:

Anonymous said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. rmbot ko, semak oiii!~
hahaha
hepi besday skali lg utk ko ekk

Fariza Yani Badri said...

haha, sgt semak oke! br bgn tdo tibe2 nk bt suprise, tak ke haru namenye?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails