CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 16, 2010

my family

Harini bosan nk cite psl diri sendiri. teringat kat family yg jauh kt bangi, feeling plak tibe2 hehe. tapi siyes mmg aku sntiasa rindu kt family aku..ms mule aku kawen dlu aku mcm tk blh nk trime jgk sbb terpakse bjauhan dgn family. tapi nak bt mcmane kan? bile aku dh kawen aku dh ade satu tanggung jawab baru , nk taknak aku kene trime jgk sume. emm mse awl2 kawen dlu aku slalu jek ingt kt mak ayah aku..kdg2 tgk sume crite kt tv psl mak ayah jek air mate aku mst meleleh..rindu kt dorg:( utk korg yg msh muda n still duduk dgn family, jage la mak ayah seboleh yg mungkin..lepas kawen kte dh tk dpt slalu dgn dorang..hargai la mereka slagi mrk msh ade..emm sedih rs entry kali ni..Aku bersyukur sbb aku ade suami yg sentiase dgn aku.terima kasih en. suami. ni bkn sesi puji2 suami tau:D

Family aku tk besar. aku cume ade mak, abah, dgn sorg abang..aku anak bongsu. abg pn dh kawen..so family aku bertambah sorg lg. iaitu akak ipa aku. aku ade sorg anak buah yg comel sgt. mcm maksu dea kot? hehe jgn mare ye!



 Gambar ni masa ktorg pegi aquaria. sempat jgk la dorg berposing amik gambar hehe
yg best nye mak ayah aku ni dorg ske pegi jalan2..jalan berdua pn jadi..aku slalu kene tinggal hehe


yg ni anak buah aku yg comel. ikut muke maksu dea kan??
hehe rindu nye kat sofea


ni mase aku kawen. kiri kanan tu along dan akak ipar aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails