CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 1, 2010

+new year+

bile cite psl new year mst sume tbayang bunga api. yeke?haha aku ckp tu sbb aku yg pk cmtu:Dnew year thn ni ade lah new year yg lain dr thn2 yg lain. slalu nye aku bujang. skang ni aku dh jd isteri hehe..dlm ms yg sme new year thn ni ade baby plak dlm perut aku ni..isk2 betapa indah nya ciptaan tuhan..sbenar nye mlm tu aku plan mmg nk tgk bunga api kt penang. aku sje je ckp berulang2 kat suami ku 'bestnye kalu dpt tgk bunga api' suami aku phm sgt sindiran tuh heheh..tibe2 ptg tu adik suami ku blk kulim. pastu bwk blk kfc. wahhh, ms tuh aku dh kekenyangan. rugi jek rs nye tk dpt nk sumbat lg hehe...pastu dorg plan nk p men bwling mlm ni. terus la ktorg smbut new year smbil men bowling hahah..


amboii,tgk perut aku tuh, boyot abih hahah ade hati nk sorok sbalik pokok hahah

ni adik-adik suami ku..ade yg berkenang ke?heh~

aku dan suami sempat amik gmbar sndiri hehe



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails