CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 22, 2010

iman sebulan suda

muke iman yang comot; tak sempat mandi lagi terus ke klinik hehe

  • Sangat suka merengek; manja melampau lampau bila tau ibu dia ade
  • Dah mula nak berceloteh dengan orang
  • Baru baru belajar nak gelak 
  • Suka melepaskan air kecil n besar time salin pampers. uwaa!
  • Mula-mula tak pandai nak breastfeed, now melekat jek keja kat ibu dia. 4jam pun boleh kot huh! tired gile
  • Iman awal2 pandai isap susu dalam botol, skang ni dah 'Anti'botol susu; huhu payah la ibu nak keja nanti, cewahh:p
  • Kuat sangat breastfeed; sampai muntah susu then kembong perot
  • Bila kena bedung je meraung; mayb musim panas kot rasa rimas, tapi kena paksa bedung jgk, esk tgn ngn kaki tu merayap je:D
  • If tgh breastfeed janganlah ada sape2 yang usik dea, kompom marah!
  • Iman sangat sensitif orangnya
  • Kadang kadang susah nak tido; penatla ibu n ayah nak melayan dia.
  • Dah boleh posing bila nampak flash camera, yeayy! pengaruh ibu dea kot hehe
  • Bila tidur suka senyum sorg n tanda tidur nyenyak mulot mesti nganga hahaha..
  • sangat suka kentot n berak

8 comments:

syara said...

ala tomei nye Iman,same la anak aku,suke kentut n berak..tiap kali nk tukar pampers mesti dier da berak sesiap da...huhuhu

Fariza Yani Badri said...

hehe, tula, time nk tuka pampers time tu la dea nk smbung berak, sbr jela aku

amoi said...

anak aku pon same gak ah

hanim said...

ha'ah anak aku pun mcmtu gak..sama cam korang (tetibe) hahahhahaha

Fariza Yani Badri said...

oi, anak korg boy ke girl,
aku nk jodoh kan ngn iman haha

amoi said...

anak aku boy weh..name die 'Adalah Mutiara'
eh mmg seswai la ngan Iman...wakakakka

Fariza Yani Badri said...

wakaka, ko ni mmg raihan betul la, eh cam sweet la name mutiara, apsal tk gtau aku awal2 haha

amoi said...

woi..naseb bayek aku x bgtau awal2..sian weh name mutiara..mcm org zaman 60an plak ko nih..wakakkaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails