CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 4, 2010

Kinder JOY al-kisah

salam all,
rasa macam dah lame jek tak ber 'blog' hehe bukan ape, not in mood utk ber blog, lagi satu badan mcm tak sedap jek, so jarang2 jugak aku on9 kebelakangan ni..jumaat br ni en.suami balik Bangi, hehe happy sgt ok! smnggu lebih jgk la kene tnggl sendiri, tp rase mcm 5bulan je kene tnggal;p. plan hari sabtu tu konon nye nak blk kg ayah aku kat kuala selangor. tapi tak jadi plak, masing2 takut kalau tgh2 jalan aku tibe2 sakit hehe..tensen jgk pjalanan jadi tbatas sbb aku huhu. kalau ikutkan hati ni redahh jek hehe.


en.suami balik Bangi tak lame, balik kejap jek just nak tgk2 aku. tadi en.suami dah pulang ke kulim balik. hehe tinggal la aku membujang kat sini. cewahh! sempat jugak la beli mosquito net utk baby. rase2nye barang2 baby sume mcm dah lengkap 90%. tinggal yg tak penting2 jek. emm, pastu aku spare beli 'Healin Jeli Gamat' tu. utk guna lepas bersalin. yang aku tau Healin ni bagus utk luka2 dalaman atau luar. setakat ni rasenye aku dah ready utk ke hospital kot. hehe tapi jantung ni debar2 jek dup dupp duppp! hehe:D

cantik kan kotak ni hehe

buka jek ade coklat dalam ni, sedap jgk hehe

malam smalam saje jalan kat area Bangi;PKNS dgn family skali. ade la beli barang2 dapur sket. tibe2 aku dgn en.suami blh terpegang 'Kinder JOY'. masing2 pikir ade ape la dalam kotak tu. kotak punye la cantik. berbentuk telur hehe. last2 en.suami boleh beli 1. hahaha..punye la nak tgk ape ade dlm tuh, snggup beli. dalam tu ade coklat, sedap jgk! hehe, tp yang paling tak tahan mainan dalam tu. kelakar sgt. ade mainan yg konon nye boleh lompat. tapi tak lompat2 pn aku buat haha. gelak guling aku ngn en.suami..

ni la mainan yang aku maksud kan tadi tu hehe


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails