CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 4, 2010

selamat bsalin aunti Syara!


 malam tadi tgh syok2 tgk ABP;anugerah bintang popular..tibe2 dapat msg, bukak2 jek tk dr my fren syara. ingatkan msg ape, rupe2nye dea bgtau dea dah dok kat hospital. pastu mayb esok bersalin. wahh! terkejut jgk aku td..hehe bukan ape, br jek rase nye sebelum magrib td dok bersembang YM ngn dea. tak sangke plak malam ni dah ready utk meletop huhu..tak sangke plak dea dulu meletop dr aku. kalau ikutkan due dea 5hari after aku hehe..yeyy! xora nak dapat adik baru;) dea bgtau malam ni kene tido hospital and esok mayb terpakse induce disebabkan pintu masih tak ready nak terbuka. ape2 pun aku doakan yang terbaik utk dea. smoga selamat sume nye dan dipermudahkan segalanya,aminn...tak sabar nak tgk adik xora hehe. winx*winx*

***************************************************
5 april 2010,11pm
**syara selamat lahirkan baby girl pada 7.58pm,5 april 2010 weight 2.6kg.
congrat utk beliau dan family;) im happy 4 u!


2 comments:

syara said...

isk,terharu aku bace entry ko nih..hehhee..thanks fariza..aku doakan ko pn selamat melahirkan ank.smoge sng n kurang sakit..hehe
yg pennnting ank ko sehat,sempurna,and comel mcm ko!!

Fariza Yani Badri said...

lega dah ko kan, lepas ni turn aku plak:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails