CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 14, 2010

vote utk Iman!


hye peeps!
semalam sempat lg usha website PA&MA,
sebelum ni tkde la rajin sgt usha site ni pn, tp baru2 ni tbe2 jd rajin,
hehe maklumla nak tgk jgk update tntang iman:)
tgk2 iman nye picture dah publish hehe, wahh excited jgk la mula2 tuh,
tapi bila tgk pic anak2 org len sampai berpuluh ribu, haha terus tak jd excited:p

smalam aku sempat la jgk vote kan 1 utk iman, hehe 
satu je ibu dea vote, ok la tu kan,
siap mak ayah aku skali join vote tuh hahah,
pastu sempat la jgk mempromot kat kawan2 FB
utk join vote hehe..

yang terkejut nye pagi td aku tgk undian Iman dah cecah 1000
what?? byk gile kawan2 aku ni undi hahah
sgt obses aunti julia, noriza hanim, ecah n bla bla..
ramai lg plak nk sebutkan name..tq sgt kat dorg sbb buat undian tu smpai cecah 1000 lebih..hehe nak sgt iman menang ke dorg ni?
hahah ramai lg baby yg comel2, iman ni ibu dea je yg comel hahah:D

ok la kawan2 jmp lg di lain mase n hari, tata
opsss jgn lupe vote utk Nur Iman Darwisya tau!
jom join website ni;

http://www.majalahpama.com.my/extra/info.asp?sec=undibb&whichpage=2&pagesize=16


2 comments:

Anonymous said...

oit perlu ke ckp ibu dea yg comel,aku tgk iman lg comel lah dari o..rini aku dah vote 2libu lebey tuk iman hehehehe cayunk iman from aunti jue cumeyy

Fariza Yani Badri said...

oi, ibu dea bkn comel ke?hehe
mekasihh aunti vote utk iman,
ilebiu la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails