CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 15, 2010

kawan yg obses menggila

Macam biasa la, rutin aku bila dah ade iman ni, pagi2 kena la cepat2 break1,
n ready utk mandi2 kan iman, hehe lepas selesai sume, tido kan iman,
bila tibe je time iman tido, time aku plak utk mncantik2 kan diri haha
mandi la kan, pastu ape lg, cepat2 buka laptop n mcm biase la benda pertama
skali buka mesti Gmail aku huhu, bukan ape tgk FB la tu hehe:D


harini nak cite pasal aku terkejut gile tgk undian Iman dah cecah 5052,ya Allah sape la punye keja ni kan? tak sangke plak aku dorg ni boleh 
vote smpai byk cenggitu hahah..tula dinamakan obses menggila..isk2
ape2 pn tq kat sume kwn2 yg ssh payah dok vote iman hehe..

oklah mase utk lunch! tata, jmp lg, peace:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails