CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 8, 2010

suatu ptg di jom pizza


tghri kemarin taktau nak makan ape. teringin nak makan jom piza. kat kulim ni bkn ade pizza hut je.
jom pizza pn ade hehe. boleh tahan gak la. tgk2 kedai tu tak buka. terus menuju ke sg.seluang makan nasi ayam. balik dr sg.seluang en.suami ajak ke jom pizza balik. tgk2 dah buka.hehe sebenarnye dh lame nak mkn pizza tu. tapi ade je halangan tiap kali nak pegi. pizza ni org melayu punye kalau tk silap aku.



sampai2 je kami terus order, tiba2 ada sorg makcik tu tanya bape umur iman, pastu kata nak dukung iman.
ya Allah hati ni mcm2 pikir, nak colek anak aku ke haha. yela kan zaman skng ni nak colek budak mcm2 cara. tpi bila aku tgk org tua, takkan nk colek kot kan. aku pn bagi je la. pastu puas dea main dgn iman. masalah anak aku ni dgn sume org dea nak. bahye jgk kan budak nk dgn sume org. iman ni suke sgt lagi2 bila org nak dukung dea. kadang tu sampai tak ingat ibu ngn ayah dea hehe.. lepas je makcik tu dapat pizza dea. terus dea bg iman. pastu sempat dea hulur duit raya lg kat iman. baik rupenye makcik tu kan. jaat nye hati aku sangka dea nak culik plak kan hehe..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails