CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1, 2010

solid food utk iman

 bile dah kenyang cenggini la jadinye hehe

Inilah rutin ibu setiap hari selain berbisnes coklat hehe..tiap hari ibu mmg kena sediakan ubi kentang lenyek utk iman;). pada mula dulu try bg bubur ns kosong. tak tau knape iman agak kurang bminat. makan tu makan tp cm tpakse je muke haha. mungkin takde rase kot. tu makna nye ank ibu demand memilih makanan! hehe
then try bg ubi kentang plak. wahh! iman makan dgn penuh gelak tawa berselang seli senyum lebar. ini bermakna iman suka akan ubi kentang;) hehe kdg tu bg carrot bland kat iman. alhamdulillah iman suke makan hehe

 Kalau ada yg prasan, perangai si ibu ada turun sket kat anak. aku ni ske tido muke tutup dgn bantal,
cmtu la jgk dgn si iman ni haha..

yang ni kawan baru iman. name dea star. ayah baru je beli kat sunway carnival.
iman suke sgt. sembang sorg2. gelak sorg2 ngn star ni huhu


2 comments:

syara said...

klaka la u imann!!
hehe so cute,
hmm..aku pn tatau anak2 aku ni ikut aku ape ntah..
tp byk ikut daddy die nye perangai skett.lol

Fariza Yani Badri said...

hehe, aku pn mule tk pasan, tp tiap kali aku dea nk tdo aku mesti kene letak bntal kt muka, br dea tdo hehe, btul2 cm prangai aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails