CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 6, 2010

iman yg sgt saving, kan kan?

knape aku kate dea sgt saving, sebab nye penat kami mbeli mainan pelbagai rupa,
tapi skejap je dea teruja, tp barang yg dea anggap toy n dea sentiasa teruja adalah:

1) Laptop Acer kepunyaan ibu
kalau boleh habis sume keypad nak di koreknye..sabar jela

2) Hp Sony juga milik ibu
di geget2nye macam makan ais krim haha..nampaknye tak lame lg ibu kene beli blackberi la :p

3)Segala benda yang berunsurkan plastik
maksud aku, plastik tu kena ade bunyi bila kite usik, tu sgt fav utk iman

4) Rantai leher/tangan milik ibu
boleh belek sampai dekat 1jam pun takpe

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
5) saksikan sendiri



heheh..pampers ni mmg dea sgt suke, kdg tu boleh dok main sorg2 dea je, klakar plak rs hahah...
btul kan iman ni sgt saving hahah

6) terlupa plak, remote Astro pun menjadi pujaan hati iman
kdg2 tu dlm 1mnt bertukar2 channel, tak tenteram tgk tv hehe

4 comments:

norliyana said...

hehehe... aku suke baca blog ko pasal iman... seronok... rase macam aku membesar bsama iman... moga ada rezeki aku nak timang cahaya mata sendiri nanti... huhuhu rindu sama suami aku... =(

Fariza Yani Badri said...

ragam bdk kecik ni mcm2 nana, hehe
insyallah tk lame lg tuh, ade rezki tu, byk2 usaha n doa;)

syara said...

teringat aku mase Xora kecik2 dlu..kitorang punye la bli barang mainan mcm2...alih2 kotak2 mainan tu yg dia suke...tp da besarr nii..pantaangg nampak mainan..sme nakk -_0

Fariza Yani Badri said...

hehe tula kn, ank aku pn ske la bnd yg cm plastik ke, kotak ke, pelik2 la huuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails