CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 5, 2009

+majlis Bersanding+


pg tu aku mmg bgn awl. tapi aku rs penat sgt2 badan ni..aku sbg pengntin terpaksa la bgn awl. kalau tk bt malu jek org tgk hehe..kak pateh tdo bilik pngntin dgn aku, cewahh dh rasmi dlu ni hehe
tepat jam 10pg, mak andam aku smpai. dan aku mule sesi makeup..wahh mmg sgt lme makeup utk kawen ni. hampir dkt 2jam jgk la di makeup kan hehe..ms nak psg bulu mate palsu tu sgt la pedih mate aku.maklum lah terpakse tahan mate dr kelip2..mate aku ni bile msk angin je terus pedih heheh..akhirnye sume selesai..dan aku kin dh bersedia utk berarak..kt bwh ni aku letak gmbr2 ms mule , sedang n sehingga siap sepenuh nyaa..

gambar ni ms aku dh siap pkai baju n tudung..tinggal nak pkai crown je lg tuh hehe
aku plak yg sebok2 nk pkai sndr, kalah mak andam heheh.
tapi ms ni kan hati aku dh mule rs cm debar2 jek ,cewahh maklum lahh jap lg sume org nk tgk...



tiba lah msnya utk berarak hehe, mule2 tu debar tp bile dh jmp si jantung hati, terus kembang mekar bunga di tmn haha..yg dpn comel2 tu sume anak sdare aku, free jek aku amik dorg jd flower girl hehe..tp baju tu kami 2org sdare tempah kt indon, share duit la ape lg hehe..tq utk kak nem eheh:)

gambar ni ms acara baling gula-gula. acara baling gula2 ni kebiasaan nya amalan org kampung ayah aku. so aku sje la nk praktik kan kt sni. ms ni budak2 la yg plg sronok. tak kurang jgk mak budak heheh..

ms ni aku dan suami dah nak naik ke pelamin..sbelum aku bsanding tu hujan jek, btul2 time nk sanding hujan pn benti, lega rsnye hati ni hehe, tgk la gmbr tu sampai tersangkut2 kain kat kotak heheh..ms berarak nk g pelamin ni sume org tgk tk kelip2 mate..aku rs aku la paling cntik haritu hahah..prasan tk ingt!!

gmbar ni aku bersama along aku, akak ipar n anak buah tsyg ehehh..
comel kan dea?sbb tu la layak jd flower girl aku heheh...

Acara potong kek.



sebenarnya aku sendiri tak smpat nak menikmati kek ni hehe, smpai skang aku tk ingat camane rs kek kawen aku sndri hehe sian kann...

penat dah , sambung jap lg la yee ..
tataa~



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails