CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 4, 2009

*persalinan pakaian*

setelah selesai majlis akad nikah, tibe la masenye utk majlis aku bertuka2 baju, bkn tuka baju ngn org len,tp org melayu pggl majlis berinai. aku tk buat majlis ni besar2 pn, cume ala kadar jek. bile lg la aku nk dpt merasa pkai baju mcm industan.hehe slalu brangan bile tgk org.jd bile tibe ms aku kawen aku pn nk merasa jgk hehe, jgn maree yee:D majlis persalinan tu sepatut nye bmula dlm pukul 4, tapi mcm2 hal yg menyebabkan jd nye lewat hehe..yg sempat aku buat cume 3 persalinan shj.persalinan pertama aku baju gaun. mak andam aku smpat bisik kt aku 'meletop mcm nayu raudhah la' hahah... gelak jek aku. tp ms pkai baju gaun tu sumpahh rs mcm cun jekk hahah.

Persalinan Baju 1



Ni la baju gaun yg aku cite kt atas tadi. konon budjet cun la tuh heheh



Gambar ni aku sempat amik ms kt dalam bilik. syok sendiri kot hehe..

Persalinan Baju 2




Yang ni persalinan baju ke-2 aku. nampak mcm kimono. tp yeke?hehe
baju ni aku selesa tp aku segan sbb ruang baju di bahagian dada amat lah luas. tambah2 cameraman aku kedue2nye laki hehe. tq incik faha n kwn faha sbb sudi jd kameraman yg snggp melayan kerenah aku smpai ke ptg hehe..sian dorg..


Persalinan 3

Persalinan ke3 ni baju yg last aku. walupn 3 psg baju je. uh~ tp penat nye tktau la camane nk ckp.dah la ms tu perut tersgt la lapa. mcm2 lgu keroncong yg bunyik heheh..tp tkde la rs lapa sgt sbb nk bergmbr punye psl..sggp tahan wlu perut lapa gile.. baju yg ke3 ni aku ingt dh nk dkt magrib msh tk selesai lg..smpai kan aku bergmbr tkde spe pn yg tgk hahah..tu nme nye syok sndiri.. tapi ade stu perkara yg amat menyedihkan aku..tbe2 mlm tu blh plak air tkde..
sume org kt tmpat aku tu teramat la risau sbb tkde air nk mandi..pengntin pn tktau nk mandi kt mne..heheh


ms baju last ni aku mmg mcm dh tk larat dh nk amik gmbr.mgkin dah terlalu penat sgt..tapi kedua2 kameraman aku tk henti2 suh aku pose..hehe baju yg ke3 ni aku suke, nampak cntik
yeke nmpk cntik?heheh

lepas je selesai sume majlis ni..aku cepat2 tuka baju, n keluar kemah n carik makan..uh lapa mmg tk ingt la..ms tu aku tk nmpak org dah, aku trs amik makanan n makan. wat malu jek org tgk pengantin ni pelahap sungguh hahaha~ tamat la acara pd hari ni...sekian t.kasih
smbung esk plak yee..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails