CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 17, 2011

iman bile tumbuh gigi

salam,
harini nakciter sket pasal iman tumbuh gigi..usia iman skang ni hampir nak masuk 10bulan.skejap je rase dah 10bulan anak ibu ni. rase mcm baru je smalam lahirkan dia hehe..tup tup besar dah;) sampai harini anak ibu sihat,alhamdulillah..perkembangan iman tentang gigi, gigi pertama iman mula tumbuh pada 13/1/2011.sbelum tu aku mcm rase ade benda tajam jek, tgk2 esoknye tu keluar suda gigi yg comel tuh hehe..iman setiap kali tumbuh gigi mesti berak dlm shari tu boleh cecah 5@6x,perghh! dah macam keracunan makanan jek. mule2 tuh aku risau la jgk, takut kot2 cirit ke dea..so just p clinic jek.then dorg bg ubat cirit. tapi tibe2 masuk hari ke2 tu jek iman dah berak seperti sedia kala.emm pelik jugak,mungkin tkejut kot gigi tumbuh. yela ade org kata slalu anak kalau nk tumbuh gigi demam. iman takde demam..mungkin berak blebihan je..hehe

 susah betul nak ambil gambar gigi iman hehe, tu pn nampak cepotet je hehe

baru2 ni 12/2/2011 iman tumbuh lg satu gigi baru. iman dah ade 2 gigi bawah, yeyy! em tapi yg kesian nye kat ibu dea la, yelakan..iman ni still nyusu badan, kadang2 tu saje jek dea geget sekuatnye! aku pn keje slalu menjerit jek haha bile dea tgk aku jerit dea boleh gelak.ya Allah tak tau ke ibu dea ni sakit hehe..imannn imannn..kadang tu kalau aku geram sgt,bile dea geget jek,aku cepat2 picit hidung dea hahahah tak bnafas dea lepas la dea dr mengigit hahaha...haa smbung lg pasal iman tumbuh gigi td..gigi ke-2 ni pun same iman berak byk kali dlm shari tuh..aku risau jgk,br je nak p clinik tgk2 clinic tutup plak. tup tup..hari ke2 tu terus baik je..
maknanye btul la iman ni berak2 sbb tumbuh gigi haha. lawak la plak..


pekembangan iman slain tu iman mmg bgerak cergas dlm merangkak. bdiri then nak 1 step ke depan je dea jatuhh. uhh bile nak jalan ni iman..ibu tak sabar nak men kejar2 ngn iman hehe..alamak dah bgn dah tuan puteri ni, tata! cu

2 comments:

elanie*Q said...

sgt chomel okeh! :))
1st pic mcm anak cina. hehe..
peluk cium ke iman ye :)

Fariza Yani Badri said...

hehe tq dear;)
mmg ramai jgk yg kte mcm ank cina,
n bile jalan org cina mst ade yg kenen hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails