CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 29, 2011

rindu berblog!

salam all
rindunye kat blog yg satu ni,ramai jgk kwn2 yg tanye, 'bile kau nak update blog?' uwaa
jawapannye aku sgt la bz skang ni. nak cite ttg bz ni mmg tak abih kot smpai esk pg. disebabkan keadaan yg tak mengizinkan n mase yg pendek, aku cite la sket2 pasal kebzanku.
kalau dulu tu hidup membujang, cewahh hidup bdua tuh bujangla kan:P skang ni si kecik ni dh ade.
tapi tak la kukuh sgt alasan ade si kecik ni aku bz. tp aku rase kalau ade ank ni dr pg smpai la mata kite celik mmg bz jek.kecuali la time tuan puteri ni lelap mata. uhh rasa mcm hanimoon time je time dea tdo hehe

eh nak menyelit skit,iman skang dah tumbuh gigi. sbenarnye dkt 2week jgk gigi iman dah kua. tapi tak smpat nak update kat sini;) kalau dulu takde gigi nyusu pn dah pndai menggeget, ni dah ade gigi cube bayang kan hahah
iman baru je masuk 9bulan.kebolehan iman skang ni pantang tgk aku nak pakai baju,selua. lagi2 tgk bile akupakai tudung. mula la buat muke terhegeh2 hehe..


ok berbalik cite ttg bz td. slain mlayan anak ni, korg pn tau aku tlibat dlm bisnes. tp bukanla MLM hehe:D
suriumah ni bisnes nye dok umh je. ape lg kan bisnes chocaku tula,hehe alhamdulilla boleh kate hari2 ade order.mula2 dr sronok2 je tgk2 dh mcm kilang buat choc plak kt umah ni hehe.
hari2 makan choc, tido choc, mandi choc, tapi yg pelik nye smpai hari ni aku tak pnah muak dgn choc hehe
setiap kali masak choc kat org,mesti masuk sebiji dlm mulot hehe..smpai harini tak taula dh bape biji masok mulot:D

alamak,si kecik dah bangun, continue later all
tata~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails